DIENSTEN
Met onze diensten kunnen wij een op maat gemaakte totaaloplossing bieden voor jouw netwerkinfrastructuur. Wij adviseren, beheren en voeren jouw netwerkvraagstukken professioneel uit.

ADVIES & INRICHTING
Advies: Met meer dan 20 jaar IT-ervaring bieden wij professioneel advies voor jouw organisatie.
​
Ontwerp: Wij werken uitsluitend met de beste enterprise-netwerkoplossingen.
​
Migratie/Implementatie: InfraCare staat voor je klaar bij de installatie van de juiste apparatuur, de implementatie van de netwerkinfrastructuur en de migratie van de bestaande omgeving.
Wij kijken samen naar de beste implementatie, zowel voor de huidige als de toekomstige situatie. Omdat wij met meerdere vendors werken, kunnen wij altijd de juiste netwerkinfrastructuur realiseren die aansluit bij de specifieke behoeften van jouw organisatie.


BEHEER
24x7 ondersteuning en monitoring: Monitoring is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Zo beschikken wij over een eigen monitoringoplossing die meerdere vendoren ondersteunt. Onze monitoring controleert alle netwerkapparatuur. Mochten er dan toch nog problemen optreden, dan krijgen wij direct een notificatie en kunnen we met behulp van de juiste netwerkoplossing direct ingrijpen.
Veiligheid en security: Wij voeren regelmatig updates en controles uit om de veiligheid van de netwerkinfrastructuur te kunnen garanderen. InfraCare is ISO 27001-gecertificeerd (link naar certificaat) en waarborgt dat klantgegevens altijd veilig worden verwerkt in overeenstemming met de AVG.
Wijzigingsbeheer: Wij zorgen voor het wijzigingsbeheer van de netwerkinfrastructuur van installatie tot einde looptijd, met als doel om risico’s te minimaliseren.


NETWORK AS A SERVICE (NAAS)
Diensten: InfraCare biedt complete netwerkdiensten aan vanuit onze eigen datacenters, inclusief apparatuur, licenties, beheer en onderhoud, alles voor een vast bedrag per maand.
​
Beschikbaarheid en veiligheid: Onze omgeving wordt 24/7 gemonitord en draait vanuit twee verschillende datacenters, zodat het netwerk ook bij storingen altijd blijft werken. Daarnaast zijn onze eigen datacenters SOC-2 gecerticeerd, zodat jouw organisatie verzekerd is van de hoogste standaarden op het gebied van veiligheid en compliance.
​
Voordelen: Organisaties profiteren van schaalbaarheid, voorspelbare kosten en volledige ontzorging. Ideaal voor organisaties die willen focussen op hun kerntaken zonder zich zorgen te maken over netwerkbeheer.
SERVICEMANAGEMENT & SLA
Optimalisatie van jouw netwerkomgeving: Met servicemanagement en duidelijke SLA-afspraken zorgen wij dat jouw netwerkomgeving optimaal blijft functioneren. Samen leggen we vast welke ondersteuning je mag verwachten, zoals responstijden, beschikbaarheid en opvolging bij incidenten.
​
Nazorg en doorlopend beheer: Na oplevering bieden wij nazorg: we begeleiden de ingebruikname, lossen eventuele opstartproblemen direct op en dragen de omgeving zorgvuldig over aan het beheer. Kies je voor beheer door InfraCare, dan zorgen onze engineers voor regelmatig contact, waarbij niet alleen issues worden besproken, maar ook toekomstige behoeften worden meegenomen.
​
Betrouwbare partner: Zo ben je verzekerd van continuïteit, kwaliteit en een betrouwbare partner die altijd bereikbaar is wanneer het nodig is.


CONTACT
PLAN EEN VRIJBLIJVENDE AFSPRAAK.
info@infracare.nl • Algemeen: +31 851 149 600 • Support: +31 851 149 605 • Rijnzathe 12, 3454 PV, de Meern • Weena 690, 3012 CN, Rotterdam


